Technická podpora pro komerční zákazníky NEXNET

Vedlejší časy během výroby jsou spojeny s navýšením výdajů, což má negativní vliv na celkové náklady spojené s výrobním procesem, stejně jako prodloužení času dodání výrobku na trh, ovlivnění možností včasné reakce na změnová řízení nebo přechod na nový typ výroby. Všechny tyto negativní vlivy v procesu výroby mohou v krajních případech vést až ke ztrátě zákazníka. Jsme si dobře vědomi těchto vlivů, a tím i nutnosti kvalitní, včasné a komplexní technické podpory, která Vám pomůže na Vaší cestě k úspěchu.

Technickou podporu NEXNET doporučujeme kontaktovat prostřednictvím:

Zelená linka 800 876 088

eSupport

Vzdálená technická podpora

Kompletní schéma technické podpory NEXNET

Total Support with Planit Advantage

 

Technická podpora

Customer Support PortalZákaznický portál - pro zákazníky

Jeden z nejefektivnějších způsobů komunikace s týmem našich technických specialistů. Zákazník zde má mimo jiné přístup k softwaru ke stažení, dokumentaci, postprocesorům apod. 

eSupporteSupport

Zákazník může zadávat své požadavky elektronickou formou. Po jejich zpracování má zákazník k dispozici řešení problému, včetně kompletní historie komunikace s techniky. 

Telephone SupportZelená linka technické podpory

Pro řešení komplikovanějších problémů lze využít také bezplatnou telefonickou linku.

Web RescueWebová podpora

Možnost využití přímého spojení dvou PC nám pomůže okamžitě vyřešit Váš problém.

Expert on siteTechnik na cestě

Vyžaduje-li to situace, jsme schopni vyslat našeho technika přímo k Vám.

 

Vývoj produktů 

Software UpdatesAktualizace softwaru

Dvě hlavní verze ročně Vám dávají k dispozici technologické novinky a funkce, které Vám pomohou udržet maximální produktivitu.

Bug fixesOpravy hlášených chyb

Skrze zákaznický portál budete moci nahlásit případnou chybu, sledovat její vývoj a následně obdržíte řešení v podobě hot fix balíčku.

Enhancement RequestsPožadavky na vývoj

Můžete navrhnout možné zlepšení nebo novinku. Ta bude předána do vývoje a následně zpracována v některé z dalších verzí softwaru.

 

Další výhody

License
            protectionOchrana licence

Zajišťuje náhradu Vašeho licenčního klíče v případě krádeže, neúmyslného poškození nebo požáru.

User group
            meetingsSemináře a přednášky

Seznamte se s posledními novinkami ve vývoji nebo sami navrhněte vylepšení.

 

Speciální služby

Dodatečné služby technické podpory jako je rozdílové školení, setkání uživatelů a profesionální služby za zvýhodněnou cenu.

Upgrade trainingRozdílové školení

Zúčastněte se dvakrát ročně rozdílového školení a seznamte se s novinkami a jejich využitím. Díky rozdílovému školení budete moci používat Váš software skutečně efektivně a produktivně.

Customer care daysSetkání uživatelů

Využijte možnosti setkání s inženýry Vero Software a sdělte jim své poznatky z užívání Vašeho software. Zasáhněte i Vy do vývoje a navrhněte vylepšení, které Vám pomůže dělat Vaši práci ještě efektivněji a lépe.

Professional servicesProfesionální služby

Využijte našich profesionálních služeb, které Vám pomohou zajistit růst Vaší produktivity a efektivity výroby. Speciální školení a odborné konzultace s našimi odborníky povedou Váš výrobní proces k vynikajícím výsledkům.



Novinky

SpaceClaim 2016.1

Dnes 5.května vyšla nová verze SpaceClaim 2016.1., mezi největší novinky pro naše zákazníky určitě patří, že s touto verzí přichází také nápověda v českém jazyce! Nápověda je online, takže si ji můžou prohlédnout i zákazníci, kteří nemají nejnovější verzi SpaceClaim.

 

PartXplore 2016 R1 - SP2

Byl vydán Opravný balíček 2 pro PartXplore 2016 R1.

 

Akce a veletrhy

Setkání zákazníků NEXNET, a.s.


09.06. - 10.06.2016
První společné setkání všech zákazníků společnosti NEXNET, a.s.

Hotel Skalský Dvůr, Bystřice nad Pernštejnem
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon